רגישות למזון
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
13/05/2007 | 00:00 | מאת: אורחת
שלום, רציתי לשאול שאלה. ידוע לי שרגישות למזון יכולה להתבטא בהפרעות במע' העיכול, כאבי ראש, תופעות עור וכו'. אבל האם רגישות למזון יכולה להתבטא בהשמנה? ישנם מזונות שהשכיחות שלהם לתגובה אלרגית גדולה באוכלוסיה (מוצרי חלב, עגבניות, חצילים, חיטה) אבל איך בודקים אם הם גורמים להשמנה? תודה
לקריאה נוספת והעמקה
15/05/2007 | 18:34 | מאת: ד"ר סילבינה מצקין לוי
שלום לאורחת: אין קשר בין תופעות אלרגיות למזון והשמנה. ניתן לבדוק רגישויות למזון בעזרת טסטים אצל רופא אלרגולוג, מומחה לאלרגיה. תיתייעצי עם רופא המשפחה שלך. בברכה ד"ר סילבינה מצקין לוי