חייבת תשובה כמה שיותר מהר
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
01/04/2008 | 01:33 | מאת: חסוי
שלום!העניין הוא כזה אני כמעט בת 22 גובה 1.52 אני לא ממש יודעת את משקלי כרגע אך העניין הוא ששמתי לב לתופעה מאוד מוזרה שקורה לי ולכן רציתי לקבל עזרה כמה שיותר מהר העניין הוא שאז לפני מספר חודשים הייתי בחורה רזה שפחות או יותר הייתי מרוצה מגופי מטבעי אני לא אכלנית תמיד אכלתי מעט מידי אבל אכלתי ארוחה ביום לא גדולה אבל ארוחה מה שמוזר הוא שכיום אני כמעט ולא אוכלת והשמנתי מאוד בצורה שאני ממש לא רגילה אליה הבגדים שהיו גדולים עליי כבר לא נכנסים לי ואני מרגישה מאוד לא נוח לצאת לבחוץובשל כך אני יוצאת רק לדברים מאוד דחופים אני מאוד מעוניינת לחזור לגיזרה שלי אבל אני לא יודעת מה לעשות אני גם לא מבינה איך אפשר להשמין אם כמעט ולא אוכלים אני גם חייבת לרזות כמה שיותר מהר אני חייבת לצאת לאירוע מאוד משמעותי עבורי ואם לא אחזור לגזרתי אני לא יודעת מה לעשות האם את יכולה לעזור לי ולהציע לי מה לעשות על מנת לרזות והאם יש סיבה הגיונית לכך שאני משמינה למרות שאיני אוכלת הרבה אני בקושי אוכלת ארוחה ביום .(האם שוקו ונס קפה יכולים לגרום להשמנה.)תודה ואשמח לקבל תשובה כמה שיותר מהר האירוע קרוב מאוד.
01/04/2008 | 18:39 | מאת: מוניקה קרן
שלום לך, את צריכה לפנות לבירור תזונתי ורפואי. כדאי להתיעץ עם דיאטנית שתכיר אותך יותר, שתקול אותך, תבין מה בדיוק את אוכלת כעת ומה אכלת בעבר, מה השתנה ומדוע וביחד אתך תרכיבו תפריט תכנית שתעזור לך לרזות חזרה. במקביל כדאי לעשות בירור רפואי ולשלול בעיות הורמונליות שעלולות להפריע לירידה במשקל. (אצל רופא המשפחה) בברכה מוניקה קרן