משקל תקין
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
31/03/2008 | 19:11 | מאת: שיר
שלום אני רוצה לדעת כמה אני צריכה לשקול אני בת 14.5 וגובהי 1.65 כרגע אני שוקלת 65 תודה רבה
01/04/2008 | 18:35 | מאת: מוניקה קרן
שלום שיר, את בדיוק עומדת על סף ההגדרה של עודף משקל. כל משקל מתחת ל- 62 ק"ג הוא תקין עבורך. בברכה מוניקה קרן