אפשר לרדת במשקל כשיש סוכרת נעורים??
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
31/03/2008 | 18:23 | מאת: ...
אני בדיאטה ואמרו לי שהאינסולין מנפח זה אפשרי לרדת במשקל כשיש סוכרת??
לקריאה נוספת והעמקה
01/04/2008 | 16:34 | מאת: ד"ר סילבינה מצקין לוי
שלום : ידוע שחולי סוכרת מתקשים יותר לרדת במשקל אבל זה לא בילתי אפשרי . יש להקפיד על תזונה מאוזנת ופעילות גופנית מבוקרת בעזרת רופא המשפחה והדיאטנית . בברכה ד"ר סילבינה מצקין לוי