דיאטה
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
אני בת 26 1.60 ושוקלת 60 קילו, לפני שנתיים הפסקתי לעשן ועליתי 8 קילו, כעת חזרתי לעשן, אך עדיין איני מצליחה להוריד את ה8 קילו שצברתי, מהי הדיאטה המומלצת מכדי שאוכל לחזור לעצמי?
שלום לך, חבל שחזרת לעשן. אני מקווה שזה לא במטרה לרדת במשקל. אין נוסחאות קסמים לגבי הרזיה. צריך להפחית את צריכת האנרגיה שלך ולהגביר את ההוצאה (פעילות גופנית). אני ממליצה לך לפנות ליעוץ תזונתי פרטני עם דיאטנית שתבחן את התזונה שלך ואת ההרגלים שלך ותרכיב לך תפריט המותאם לצרכייך. בברכה מוניקה קרן