עזרה ד ח ו פ ה !
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
31/03/2008 | 16:59 | מאת: [:
שלום אני בת 16 גובהי 1.53 ומשקלי 53 אני לא בן אדם שמן פשוט יש את הצמיגים הקטנים בבטן שמאוד לא מחמיאים ואני מאוד ורצה להיפטר מהם . אני משתדלת לאכול נכון - 3 ארוחות ביום - בבוקר כוס שוקו ,2 פרוסות לחם עם גבינה\שוקולד\חביתה\טונה וכו.. בצהריים - כוס פסטה\אורז עם שניצל או פולקע עוף בד"כ מה שאמא מכינה לערב אני בד"כ אוכלת חופן קורנפלקס רגיל ללא סוכר עם מעט חלב. ואני רוצה לציין שאני נוטלת את כדורי הריאקוטן [ לפצעי הבגרות ] ולפי הבדיקות דם שאני מבצעת כל חודש התוצאות הראו שאסור לי לעושת פעילות גופנית ,האים יש דרך להיפטר מה-5 קילו המעצבנים האלה ללא פעילות גופנית ?
01/04/2008 | 17:47 | מאת: מוניקה קרן
שלום לך, את כמובן במשקל תקין לחלוטין. התפריט שפירטת בהחלט נראה בריא ויחסית דל קלוריות, כך שקשה לי לראות היכן ניתן לקצץ ממנו קלוריות מיותרות. כך שמה שנותר הוא להגביר את הפעילות הגופנית. לא ברור לנו האיסור המוחלט לבצע פעילות גופנית על סמך בדיקות הדם. אנו ממליצות לחזור לרופאת המשפחה ולבקש בירור בנושא. בברכה דר' סילבינה מצקין לוי ומוניקה קרן