דחוווווווווווווווווווווווווווף !!!!
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
31/03/2008 | 13:18 | מאת: מלי
יש לי תפריט הבנוי מ1300 קלוריות בערך........ואתמול יצא לי שעד 5 אכלתי את כל מה שכתבוב בתפריט חד פעמי זאת אומרת שהארוחה האחרונה שלי שאמורה להיות בערב הסתימה ב5... האם זה יכול לגרום הלשמנה ? או שזה לא משנה קצב השעות ? (לא היה בין כל ארוחה הפרש של שלוש שעות)
01/04/2008 | 17:28 | מאת: מוניקה קרן
המשיכי כרגיל. לא נגרם שום נזק. בברכה מוניקה קרן