דיאטה בלי חלב
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
31/03/2008 | 13:08 | מאת: דפנה
אני צריכה להוריד 5 ק"ג, הבעייה היא שאסור לי לאכול חלב ומוצריו. האם אפשר לקבל תפריט מומלץ? בת 42 מטר שבעים 66 ק"ג.הצמיג הצמיג הצמיג.(לא יורד למרות הספורט) תודה.
01/04/2008 | 17:27 | מאת: מוניקה קרן
שלום דפנה, איני יכולה להמליץ על תפריט בפורום זה. אין שום מניעה לרדת במשקל ללא מוצרי חלב. התפריט יכול לכלול דגים, בשר דל שומן, דגנים, קטניות, ירקות, פירות, מוצרי סויה. אם אינך אכלת מוצרי חלב באופן קבוע, חשוב לדאוג לצריכה מספקת של סידן ממקורות אחרים במידת הצורך להעזר בתכשירים. בברכה מוניקה קרן
01/04/2008 | 19:09 | מאת: דפנה
תודה