תוכנית דיאטה
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
מתי תתחיל התכנית דיאטה און ליין ואיך אפשר להירשם בהקדם? וד"ר לוי או כל ממומחה אחר/ת מהי השיטה שאתה מציע לצמצם היקפים באזור האגן והבטן
שלום: בקרוב יתפרסמו פרטים באתר שלנו ובאתר הזה לגבי תכנית הדיאטה און ליין בינתיים פעילות גופנית כגון הליכה תוכל לעזור לך לצמצם היקפים. בברכה ד"ר סילבינה מצקין לוי