נוטלת רדוקטיל וחוששת לחזור לאכול.
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
30/03/2008 | 23:53 | מאת: אלינור נ.
שלום. אני בת 24 ושוקלת 67 קילו על גובה של 164. לפני כחצי שנה שקלתי 87 קילו. בעזרת רדוקטיל הצלחתי לרדת 20. הבעיה שנוצרה עקב הדיאטה. אני פיתחתי סוג של חשש לאכול בכלל. לאחרונה עברתי לממתיקים ללא סוכר. משקאות כמו קפה ותה אני שותה עם ממתיק ולא עם סוכר רגיל. אני לא צורכת פחממות. המקסימום שאני מרשה לעצמי זה מעדנים למינהם בעלי 0 אחוז שומן. ואם אני מרגישה שהרעב גובר אני אוכלת ירקות כמו מלפפון או חסה כל מצרך אחר כמו לחם קטניות ומוצרים מן החי יצאו לגמריי מהתפריט. חייבת לציין שלא נטלתי את התרופה באופן קבוע. עשיתי הפסקות של שבועיים שלוש כל פעם. שסך הכל השתמשתי בשלוש אריזות. אבל לאחרונה אני מרגישה שנתעקתי. זה כבר שבועיים שאני עומדת על אותו משקל ואני שוקלת לעבור לרזין. קראתי ושמעתי תגובות שרזין יותר חזק מרדוקטיל ובכלל הרבה יותר יעיל. אך יחד עם זאת יש לתרופה תופעות לוואי רבות יותר. למרות זאת היתי רוצה לדעת האם כדאי ובכלל מה ההבדל המהותי בין השניים. והאם באמת רזין יותר חזק. חייבת לציין שאני בפני ארוע מאוד חשוב וחשוב לי להגיע ליעד. אני מאוד אשמח לקבל תשובה.
31/03/2008 | 12:00 | מאת: אבי
היי אלינור אני ירדתי 52 ק"ג בחמש החודשים האחרונים ואני אוכל לפחות 6 פרוסות לחם ביום ולא לוקח רדוקטיל ולא שום דבר (ניסיתי למשך שבוע וזה לא בדיוק עזר) לאכול במידה זה חשוב מאוד בשביל פעילות תקנית של הגוף תלכי לתזונאי/ת ותבני תפריט מסודר ללא חשש כמובן תעשי הרבה כושר
31/03/2008 | 21:02 | מאת: אלינור נ.
תודה רבה על התשומת לב והעצה. אני תוהה איך הצלחת להוריד 52 קילו בפחות מחצי שנה. אני שמחה מאוד בשבילך על ההצלחה הזאת. אני מבינה אתה עושה כושר ולשם כך צורך פחממות. הבעיה אצלי שלי לא נותר זמן לפעילות כלשהי. אני עובדת במשרה מלאה ובעלת משפחה. כך שאני מגיעה הביתה בשעות מאוחרות ועסוקה בבני ובשאר ענייני הבית. אבל אני אקח את העצה שלך לגביי תזונאית. תודה.
01/04/2008 | 16:45 | מאת: ד"ר סילבינה מצקין לוי
שלום אלינור : עלייך להבין שרדוקטיל הינה תרופה העוזרת בירידה במשקל אבל היא לא באה במקום דיאטה מאוזנת ופעילות גופנית . ניתן לקחת את התרופה ברצף עד שנה תוך מעקב של רופא המשפחה ורצוי בשילוב עם מעקב דיאטנית . ההתקעות שלך טבעית לחלוטין , אל תחששי לאכול, להיפך ! זה הזמן לפנות לאיש מקצוע שיעזור לך לסגל אורח חיים בריא. לגבי הרזין - מדובר בתרופה עם הרבה תופעות לואי , חלקן אף מסוכנות ולא ניתן להשתמש בה לאורך זמן. בהצלחה ד"ר סילבינה מצקין לוי