ספורט והרזיה..
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
29/03/2008 | 17:35 | מאת: נ
שלום, רציתי לדעת אם אוכלים אותו דבר ושורפים בספורט כל יום 1000 קל', מורידים בשבוע קילו? העניין הוא שיש לי שטיח ריקוד שמראה כמה קל' שורפים (לפי משקל..) ואם יש בי רצון עז אז אני מסוגלת לעשות רמה מאוד גבוהה כך שתוך שעה וחצי בערך אני שורפת 1000 קל', זה ממש קפיצות מהירות ואינטנסיביות.. אגב הגיוני? (משקל-50). אני אוכלת יחסית מעט ולכן לא מורידה כרגע כלום.. והספורט שאני רגילה לעשות כנראה לא מספיק. אז אם אני אעשה כל יום את זה, אני באמת ארד קילו בשבוע? צריך 7000 קל' לשרוף כדי לרדת קילו? תודה
29/03/2008 | 17:30 | מאת: נ
31/03/2008 | 08:37 | מאת: סקסולוגית מהמרכז
אני מסכימה עם הנואשות שהחליטו להגביר את הפעילות המינית כחלק מהפעילות הגופנית. ושמחתי לקרוא אצלכם תגובות חיוביות שנתנו תוצאות יפות לחלק מכן.לשרוף קלוריות ניתן בסקס לבצע כאשר אנחנו משתוללות לא פחות מהגברים פשוט לשנות תנוחה כל הזמן כמו בשיעור ספורט ולא לשכב בתנוחה אחידה במהלך הסקס. תשתדלי לגמור(למי שמצליחה) לא מיד בדקות הראשונות אלא לפחות אחרי 20 דקות.לאחר מכן השתוללות של 20 דקות נוספות עד שממש שניכם מזיעים ואת שוב יכולה לגמור פעם נוספת.חשוב מאוד לא לאכול לפני פעילות מינית(לפחות שעתיים)ושהסקס יהיה מלווה במשחקים מקדימים,ליטופים,מאסאזים,נשיקות ארוכות,ליקוקים הדדיים וכל מה שעולה בדעתכם להגברת פעילות הגוף.מומלץ 3-4 פעמים בשבוע לנשים וגברים בגילאי30-60 במיוחד עם עודף משקל,ושאין להם זמן וחשק להגביר פעילות גופנית אחרת.
01/04/2008 | 14:05 | מאת: קים
31/03/2008 | 10:26 | מאת: מוניקה קרן
שלום לך, צריך לבדוק עפ"י מה מחשב המכשיר את הקלוריות. אם אין אפשרות להכניס את משקלך, אז כנראה ששריפת הקלוריות מחושבת עפ"י משקל גבוה יותר משלך (בד"כ 70 ק"ג), ולכן את שורפת פחות. בכל מקרה נראה לי שאת יכולה לנסות ולבדוק. בברכה מוניקה קרן