תמיכה והכוונה באינטרנט
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
שלום רב.האם מישהי מכירה אתר שמציע מסגרת וייעוץ לירידה במשקל?כמו שומרי משקל אבל באינטרנט.תודה רבה
לקריאה נוספת והעמקה
שלום: בקרוב יעלה באתר שלנו שירות דיאטה און ליין, תכניות תמיכה לדיאטה, ירידה במשקל ושינוי אורח חיים. האתר יציע תכניות לטוח ארוך עם מעקב דיאטנית, שאלות ותשובות הקשורות בתזונה ודיאטה, תמיכה רפואית , קבוצות תמיכה בוידאו וכ"ו. בברכה ד"ר סילבינה מצקין לוי
שלום רב.הייתי מעונינת לדעת מתי יהיה ניתן להיעזר בשירות של דיאטה און ליין,מה מחירו ומה הוא כולל,תודה מראש
בהצלחה