משקל
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
27/03/2008 | 15:12 | מאת: א
שלום רב אני בת כמעט 22 אני מטר 68 , ואני שוקלת 70 קילו.... אני אוכלת כל יום: בוקר: כוס קורנפלקס עם כוס חלב 1% צהריים: עוף "מכובס" וירקות מאודים + סלט ביניים: תפוח ערב: סלט עם גבינה ואני עושה ספורט, אמנם לא כל יום אבל משתדלת... ואני לא מרזה... מה אני עושה לא בסדר? וכמה קילו אני צריכה להוריד?
31/03/2008 | 10:01 | מאת: מוניקה קרן
שלום לך, את במשקל תקין ביחס לגובה, לכן כמה את רוצה לרדת הוא עניין אסטתי ותלוי בך. אני ממליצה עם 5 ק"ג התחלתיים ובהמשך תחליטי האם תרצי לרזות עוד. התפריט שלך דל בקלוריות ומאוד לא מגוון. את אמורה לרדת כך במשקל. אני מבינה שזה לא קורה, לכן צריך לבדוק כמה דברים: האם את כל יום אוכלת כך? גם בסופי שבוע? מה קורה כשאת יוצאת לבלות? האם יש התקפי זלילה? מהי הפעילות הגופנית שאת מבצעת? האם ירדת במשקל בעבר? כמה קלוריות אכלת ךפני שהתחלת לשמור על הדיאטה? כמה זמן את שומרת על הדיאטה? האם לא ירדת בכלל או שירדת פחות ממה שציפית? יכול להיות שהתשובה לחוסר הירידה במשקל מסתתרת באחד הגורמים הללו. בכל מקרה אני ממליצה לך להעזר בסבלנות. ירידה במשקל היא תהליך והוא דורש זמן. בברכה מוניקה קרן