דיאטה
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
27/03/2008 | 14:57 | מאת: יפעת
שוב שלום יש לי עוד שאלה קטנה וחשובה עבורי, ציינתי בשאלתי הקודמת שאני אחרי פציעה ביד ימין ו 3 ניתוחים שהאחרון שבהם היה לפני חודש וחצי מאז המצב השתפר קצת ועובדה שחזרתי להתאמן אך יש לי עדיין בעיה בהרמת משקל ביד אסור לי בכלל להפעיל לחץ על המרפק ולהרים משקל, היד שלי בחלק העליון שלה שמנה בגלל החוסר פעילות שלה בשנתיים האחרונות לפציעה היא לא בפרופורצייה כל כך עם יד ימין, הבעיה במרפק לא תיפתר ב 100% לצערי לעולם אז איך אני יכולה לגרום ליד לרזות מבלי לעשות ספורט שיקשה על היד ויכאיב לה. אני לא רוצה שיד אחת תיהיה "מדלדל" והיד השניה חזקה ומעוצבת. מה אני עושה??. אודה על תשובתכם!
31/03/2008 | 09:49 | מאת: מוניקה קרן
שלום יפעת, צריך להפריד בין מסת השריר, שעוזרת לעצב את היד הבריאה שלך ומראה אופי יותר רזה, לבין היד המנותחת שלך, שעליה יש שריר קטן יותר ולכן מסת השומן יותר בולטת. אם תרזי, תקטיני את מסת השומן בגוף, בד"כ באופן פרופורציונלי בין האיברים. אין דרך להוריד שומן ממקום ספציפי. בברכה מוניקה קרן