סידן
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
26/03/2008 | 18:51 | מאת: רוני
שלום מוניקה לאחרונה פורסם מאמר במוסף הבריאות של ידיעות אחרונות, המחבר היה פרופ' לנקין, במאמר התריע הפרופסור מצריכת מוצרי חלב ו/או מצריכה של סידן משום שבכמה מחחקרים נמצאו מובהקות סטטיסטית שצריכת יתר של סידן גורמת לסרטן הפרוסטטה אינני אוכל מוצרי חלב לכן אני צורך 750 מג סידן בכדורים +300יח' ויטמין D האם לאור הפרסום הננ'ל כדאי לי להפסיק לצרוך הסידן או להמשיך(אני אוכל 4 פעמים בשבוע כרוב )...גיליהוא 65 תודה רוני
27/03/2008 | 14:09 | מאת: מוניקה קרן
שלום רוני, לא קראתי את המאמר המדובר, אך אנסה בכל זאת לענות לך. עפ"י הבנתי מדובר בצריכת יתר. האם ניתנו מספרים על איזו כמות סידן מדובר. רוב האוכלוסיה אינה צורכת די סידן ואתה ביניהם. ההמלצה לצריכה בגילך היא 1200 מ"ג סידן ליום, ואתה מגיע לסביבות ה-800 מ"ג. לא נראה לי שיש מקום לצמצם את הצריכה. בברכה מוניקה קרן