דיאטה
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
26/03/2008 | 09:45 | מאת: מיכל
אני אוכלת: בבוקר - 2 לחם קל, מריחה קלה של גבינת סמפוניה 5% וקצת אבוקדו בצהריים - כוס וחצי של אורז (עשוי) + חזה עוף/רבע עוף וסלט קטן בערב: 1 לחם קל/חתיכת פשטידה +סלט ירקות גדול (1 מכל ירק) עם קופסת טונה. תיבול מכיל בין התבלינים 2 כף שמן זית. בין ןלבין אני אוכלת מנת פרי, ומנת יוגורט 0%. אני חייבת לציין שאני לא מקפידה על שתייה 8-10 כוסות מים (אני שותה בערך 4-5) ולא עושה פעילות גופנית. ירדתי ב-שבועיים וחצי, קילו וחצי. האם אני בסדר, והירידה עוד תבוא, או שאני לא אוכלת טוב? האם אפשר לרזות מתפריט מאוזן ללא פעילות גופנית???
26/03/2008 | 10:10 | מאת: adi
היי מיכל, חשוב מאוד להוסיף שתייה ורצוי מים. התפריט שלך לדעתי לא מספיק מגוון. חשוב מאוד לעסוק בספורט, עדי
26/03/2008 | 10:17 | מאת: מיכל
את יכולה לפרט מה לא מספיק מגוון? מה היית משנה/מוסיפה? אני מודעת לחשיבות של הספורט, אבל השאלה היא או הוא הכרחי, ובלעדיו לא ניתן להוריד במשקל, או שהוא רק מזרז את התהליך, אך גם בלעדיו ניתן להרזות. תודה!
27/03/2008 | 14:12 | מאת: מוניקה קרן
שלום מיכל, ירדת בממוצע חצי קילוגרם בשבוע, שזו ירידה סבירה. התפריט שתיארת פה מכיל כ-1300-1400 קלוריות. כמה את שוקלת? בת כמה את? מה הגובה שלך? אם יהיו לי את הנתונים הללו, אוכל להעריך האם התפריט מתאים לצורך ירידה במשקל ומה הקצב הצפוי. אפשר לרדת במשקל גם ללא פעילות גופנית, אך קצב הירידה עשוי להיות איטי יותר. כמו כן פעילות גופנית סדירה, שומרת על רקמת השריר ומביאה לירידה גדולה יותר ברקמת השומן. כמו כן היא מעלה את הסיכויים לשמירת המשקל שהושג, לאחר ההרזיה. בברכה מוניקה קרן
27/03/2008 | 18:13 | מאת: מיכל
אני שוקלת 63 (העליתי לאחרונה דיי הרבה) 1.55 בת 24 תודה.