עוד שאלה...
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
תודה רבה על תשובתך. רציתי לשאול אם כמות הפחמימות לא תגרום לי להשמין. מוצרי חלב דלי שומן ולא ממותקים אכלתי גם קודם... השאלה אם דגנ ים מלאים זה לא ישמין אותי... אני שוקלת 63 וגובהי 1.78מ'
שלום מיטל, האם תעלי במשקל או לא היא פונקציה של כמות הקלוריות שתאכלי. כדי לשמור על משקלך סביר כי עלייך לאכול בערך 1500 קלוריות (תלוי ברמת הפעילות הגופנית, בכמות הקלוריות שהיית אוכלת עד כה ועוד). אם צרכת תקופה ארוכה דיאטה דלה מאוד בפחמימות, כדאי להוסיף אותן בהדרגתיות ובזהירות, כדי למנוע עליה במשקל. בברכה מוניקה קרן