חוסר הצלחת לרזות
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
10/05/2007 | 13:46 | מאת: ליעד
שלום. ילדתי לפני שישה וחצי חודשים ומאז אני לא מצליחה לרזות אפילו לא גרם. עשיתי דיאטה על פי שיטת הנקודות של שומרי משקל ולא ירדתי כלל, שיניתי דיאטה ושוב לא ירדתי. האם יש קשר בין אי קבלת מחזור מזה חמישה חודשים (אני לא בהריון...) לבין אי יכולת לרזות? האם יכולה להיות סיבה הגיונית לכך? אני כבר לא יודעת מה לעשות?
לקריאה נוספת והעמקה
10/05/2007 | 17:54 | מאת: ADI
ליעד, תגשי לרופא על מנת לערוך בדיקות, ולברר למה את לא מקבלת מחזור.
15/05/2007 | 00:13 | מאת: מוניקה קרן
שלום ליעד, במידה ואינך מניקה כדאי לבדוק את התפקוד ההורמונלי בעזרת הרופא המטפל שלך. יכול להיות קשר, אם לשמל את סובלת מתת פעילות של בלוטת המגן, זה יכול לעכב ירידה במשקל. יחד עם זאת כדאי לעשות גם בירור תזונתי. מה שמטריד זה חוסר הירידה המוחלטת. בד"כ תהיה ירידה איטית, לא חוסר תזוזה טוטאלית במשקל. בברכה מוניקה קרן