לא מצליחה להוריד במשקל 5 קילו מיותרים
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
כבר שנתיים מנסה להוריד 5 קילו שעליתי במשך חודש אחד!!! ללא סיבה מיוחדת. עשיתי בדיקות דם ואין בעייה, כנראה רק גיל ושינוי בחילוף החומרים בעקבות ההריון האחרון. כל החיים הייתי רזה, רק בהריונות שמנתי. אני עושה התעמלות סדירה- 3 פעמים בשבוע שעה, מנסה לארגן תפריט של כ- 1300 קלוריות ביום , חייבת לציין שלא יכולה להמנע משוקולד או עוגייה פה ושם אבל אני מקציבה כמות שתתאים לכמות הקלוריות שאני צריכה. בקיצור לא מצליחה לרדת בכלל. מקווה שתוכלי לעזור לי בעצה. בתודה מראש מירי
יש פתרון מדהים שאמרה לי הדיאטנית שלי שכל הבעיות מתחילות מארוחת הערב. גם אני שמנתי נורא והגעתי ל84 קג.ויתרתי על ארוחת הערב רק אוכלת פרי ועושה סקס סוער של שעה בערך עד שאני ובעלי מזיעים ואז אני יודעת ששרפנו לא מעט קלוריות.ככח דיכינו את הרעב של הערב. לשמחתי שנינו אוהבים מאוד סקס.תשתדלי להגיע בכל פעם ל2-3 אורגזמות.לאחר מכן לשתות חצי ליטר מים או כל שתיה אחרת(לא מתוק). בהצלחה.פחות ארוחה ביום ויותר סקס כולנו נראה אחרת.