משקל תקין
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
שלום, הגובה שלי הוא 1.59 ואני בת 21. הייתי רוצה לדעת מהו המשקל התקין בישבילי? תודה.
יצאתי מנקודת הנחה שיש לך מבנה גוף בינוני. הטווח משקל תקין שלך הוא 54.3-60.7 ק"ג לגובה שציינת, 159 ס"מ. אם המבנה גוף שלך קטן\גדול ולא בינוני הטווח משתנה, לדעתי לא בצורה דרסטית ככה שזה בערך הטווח.
שלום טוני, טווח במשקל התקין לגובה שלך נע בין 47 ל- 63 ק"ג. בברכה מוניקה קרן