שאלה -אשמח אם תוכלו לעזור..
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
24/03/2008 | 18:19 | מאת: ש
שלום, אני בת 16 ו-5 חודשים. גובה-170 משקל-63. השאלה שלי היא כמה קלוריות אני צריכה לאכול כל יום על- מנת להוריד קילו וחצי בדיוק בשבוע. אני רוצה להגיע למשקל של 56 קילו בדיוק(ז"א 7 קילו). וגם מה הזמן הקצר ביותר שאני יכולה לעשות את זה באופן הבריא ביותר וכמה קלוריות לצרוך כל יום כדי לעשות את זה?.. זה חשוב לי ביותר!! נ.ב- אני לא עושה ספורט ב-כ-ל-ל.. תודה רבה, ורק בריאות! :)
25/03/2008 | 09:59 | מאת: adi
שלום, את במשקל תקין. עדי
25/03/2008 | 11:55 | מאת: מוניקה קרן
שלום לך, אין דרך ודאית לדעת כמה קלוריות את צריכה לאכול כדי לשמור על משקל גופך וגם לא מה יהיה קצב הירידה במשקל אם תפחיתי את הצריכה האנרגתית שלך. קצב הירידה המומלץ והבריא הוא כחצי ק"ג לשבוע וצריכה של 1300-1500 קלוריות, אמורה להביא אותך להרזיה טובה ובטוחה, תלוי בכמות הקלוריות שאת צורכת כעת, מהי רמת הפעילות היומית שלך וגורמים נוספים. בברכה מוניקה קרן