כמות נתרן מומלצת
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
שלום, אני בן 29, גובהי הוא 1.75 ומשקלי הוא 76.הייתי רוצה לדעת מהיא הכמות המומלצת של נתרן שעליי לצרוך ביום?, חשוב לציין כי אני מתאמן לפחות 4 פעמים בשבוע במכון כושר ושחיה.
שלום שי, כמות הנתרן המומלצת היא עד 2400 מ"ג נתרן, שהם בערך כפית מלח בישול. זה כולל גם את המלח שאתה מוסיף למאכלים והתבשילים שאת האוכל וגם את הנתרן שנמצא כבר במזונות באופן בסיסי כמו במוצרי החלב, בשר, לחם וכד'. בברכה מוניקה קרן