זקוקה לייעוץ
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
אני בת 17 השאלה שלי האם יש תוספי מזון או שאוכל מסויים שגורם לגדילת חזה כי אני ממש שטוחה וזה מוריד לי בטחון עצמי תודה אשמח לתגובה
לא ידוע על שום תכשיר שגורם לגדילת חזה. בברכה מוניקה קרן