בנות, שאלה בקשר למשקל...
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
20/03/2008 | 09:54 | מאת: לי
שלום, יש לי שאלה קטנה ואשמח אם תענו :) אם נשקלתי לפני שבוע וחצי ובמשך הזמן הזה הקפדתי על דיאטה שלפי חישובים אני אמורה לרדת יותר מקילו מאז, ועכשיו נשקלתי וראיתי אותו משקל בדיוק אבל אחרי כמה שעות גיליתי שקיבלתי, אז יכול להיות שכן ירדתי? אני מאוד מקווה שכן.. איך אני אדע? רק עוד כמה ימים? תודה.
20/03/2008 | 16:13 | מאת: מוניקה קרן
שלום לי, לפני קבלת הווסת ובזמן המחזור יש נטיה לצבירת נוזלים, שעלולה למסך על ירידה במשקל. הכי טוב שתמשיכי לשמור עפ"י התכנית ותשקלי שוב בעוד כמה ימים. בברכה מוניקה קרן