שאלה
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
נניח ואני אוכלת במשך שבוע כ 700 קלוריות כול יום ויום אחד אכלתי 2000 בערך. תתרחש עליה משמעותית על המשקל? תודה
שלום עדי, סביר שלא. אך זה מסוכן לאכול תפריט קבוע של 700 קלוריות. זו הרעבה! בברכה מוניקה קרן