נוסחא לחישוב המשקל הנכון של הגוף
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
08/05/2007 | 15:08 | מאת: אריה
קראתי בעיתון נוסחא האומרת שמשקל הגוף הנכון הוא כך>הגובה(שמעל ה-100 ס"מ)מינוס 7 ק"ג + 2ק"ג לכל עשור בגיל. להמחשה-אני 172 ס"מ בן 62>:72 מינוס 7 =65 +12 =77 ק"ג.האם זו הנוסחא הנכונה? ומה ההגיון שבה? תודה רבה
09/05/2007 | 07:10 | מאת: מוניקה קרן
שלום, איני מכירה נוסחה זו ולא את ההגיון שבה. המשקל התקין הוא טווח ומשתנה מאדם לאדם בהתאם לגובה, למבנה הגוף, לגיל ולפרמטרים שונים. בברכה מוניקה קרן