בלון לקיבה -כאמצעי לירידה במשקל
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
08/05/2007 | 10:36 | מאת: lani
שלום אני סובל מהשמנת יתר(BMI=41) בן 47 בריא. לאחר כשלון בדיאטות למינהם ולנוכח החשש מהליך כירוגי פולשני, שמעתי על הליך של ניפוח בלון בתוך הקיבה כאמצעי לירידה במשקל. האם זהו הליך מוכר ובטוח? מהי יעילותו?והאם יש הגבלה בפעילות המטופל בזמן שהבלון מצוי בקיבתו? (פעילות גופנית,טיסות וכו')
08/05/2007 | 17:26 | מאת: adi
שלום לני, בלון הוא יחסית בטוח ולדעתי אין הרבה מגבלות בתחום של טיסות וכו' אבל תשאל את הרופא שלך. הבלון רק לא יעזור אם לא תעשה סוייץ' בראש. מקווה שעזרתי ולו במעט עדי
09/05/2007 | 07:08 | מאת: מוניקה קרן
שלום, הכנסת בלון לקיבה היא פרוצדורה ניתוחית, יחסית פחות פולשנית מאחרות. אתה מוזמן להכנס לאתר של מלב"י ולקרוא ולהתעניין יותר www.hashmana.co.il כדאי ללוות את ההליך בטיפול תזונתי וקוגנטיבי, כדי שהתהליך יהיה מוצלח ויפתור מן השורש את הבעיות שהביאו אותך למשקל העודף. בברכה מוניקה קרן