איך אמרו ליהיות סדר היום שלי בישביל להרזות?
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
03/03/2008 | 22:49 | מאת: סיגל
מה אני צריכה לאכול בכל יום ומהוא הסדר? ביכדי להרזות?
04/03/2008 | 17:38 | מאת: מוניקה קרן
שלום סיגל, השאלה שאת שואלת היא מדי כללית. זה תלוי גורמים רבים ואישיים שלך. אני יכולה להמליץ על מספר כללים: לאכול ארוחות מסודרות. 3 ארחות עיקריות, בוקר, צהריים וערב, וביניהן 2-3 ארוחות ביניים קטנות יותר. לאכול בישיבה, רצוי במטבח/ פינת אוכל. בזמן הארוחה רק לאכול – לא לדבר בטלפון, לראות טלוויזיה, לשחק במחשב, לנהוג במכונית, לקרוא עיתון וכד'. לאכול לאט, בנגיסות קטנות וללעוס היטב. מומלץ לאכול מזון מגוון מכל קבוצות המזון: ירקות, דגנים מלאים, מוצרי חלב עד 5%, קטניות, פירות, דגים, בשר. רצוי לצמצמם צריכת מזון מטוגן ולהמעיט באכילת חטיפים וממתקים. לשתות 10-12 כוסות מים ליום. להימנע משתייה מתוקה. לבצע פעילות גופנית אירובית, כמו הליכה של כ-45-60 דקות, 5-7 ימים בשבוע. בברכה מוניקה קרן