פעם אחרונה שאני שואלת, מבטיחה!
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
26/02/2008 | 14:22 | מאת: סיון
אכלתי לארוחת הצהריים: הרבה שעועית ירוקה מבושלת ברוטב אדום כזה... (צלחת גדולה מלאה). שש קציצות בשר גדולות (לא מטוגנות!), מבושלות ברוטב אדום (סביר להניח שמשמין מאד). אני קצת מאוכזבת, נראה לי שהמון! והאמת היא שאני לא ממש יכולה לדעת כמה שמן יש בזה כי זה אוכל של העבודה. מבושל בכמות מסחריות ומשמין. מה דעתכם? האם הגזמתי? תודה וצהריים טובים לכולם, סיון
27/02/2008 | 06:45 | מאת: מוניקה קרן
סיון יקירתי, כמעט בלתי אפשרי לענות. אני באמת לא יודעת מה גודל הקציצות וכמה שמן שמו במתכון (ורכיבים נוספים). גם אם אגיע לאיזשהו מספר משוער של קלוריות, איני יכולה לדעת האם זה מתאים לך, הרבה/ מעט, מה עוד את אוכלת באותו יום, כמה פעילות את עושה וכד'. האם יכלת לאכול פחות ממה שאכלת? האם הרגשת שאת שבעה והמשכת לאכול בכל זאת? אז, זו אכילה מיותרת. המשיכי לשאול כאוות נפשך. ואשמח לסייע. בברכה מוניקה קרן