שאלה למוניקה
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
25/02/2008 | 10:18 | מאת: עדי
שלום! משקלי הוא 52 גובה 1.65 גיל 24 - האם המשקל הוא טוב? כמו כן כמה קלוריות יש בסלט המכיל 6 מלפפונים, 2 עגבניות 2 פלפלים,1 גזר ו2 כפות גבינה / טחינה? האם זה בריא לצרוך בכל ארוחה סלט בכמות הנ"ל. תודה
25/02/2008 | 12:14 | מאת: מוניקה קרן
שלום עדי, המשקל תקין ביותר, את רזה. ירידה נוספת תביא אותך לתת משקל. הסלט שלך מכיל כ- 270 קלוריות. הוא כולל 11 מנות ירק. זו כמות מכובדת ליום שלם. לא מומלץ לצרוך כל כך הרבה ירקות בכל ארוחה. בברכה מוניקה קרן