לפני הריון
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
03/05/2007 | 10:39 | מאת: רונה
שלום לפני 3 שנים ירדתי מ103 קילו ל68 קילו העזרת הפחתת מזון והתעמלות יומיומית. בינתיים הפסקתי לעשן לפני שנה וחצי שמנתי קצת וירדתי בחזרה ל68 לפני החתונה עליתי ל76. השאלה היא על מנת לעבור הריון בריא וקל לאיזה משקל עליי לשאוף להגיע? גובהי 160
03/05/2007 | 17:24 | מאת: מוניקה קרן
שלום רונה, לפי טבלאות משקל לגובה כדאי לשקול בערך 64 ק"ג ואולי אף פחות. אך הטבלאות לא מתאימות לכל האנשים. אם אחרי הירידה הרצינית שלך במשקל, את מצליחה לשמור בד"כ על 68 ק"ג, זה המשקל שלך. במהלך ההריון כדאי להיות במעקב תזונתי, כדי למנוע עליה גדולה במשקל. בברכה מוניקה קרן