ק"ג אחרונים שמסרבים לרדת
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
שלום רב, אני מתחתנת עוד פחות משבועיים ונותרו לי עוד 3 ק"ג למשקל המיועד אך אני לא מצליחה להיפטר מהם. עד כה ירדתי 17 ק"ג בשנה, בתהליך מאוד איטי ומבוקר עם דיאטנית צמודה וכעת אני שוקלת 59 ורוצה להגיע לחתונה במשקל 56-57 ואני פשוט לא מצליחה. האם כדאי לנסות דיאטת בזק לשלושה-ארבעה ימים רק לשם הירידה הזו ולאחר מכן לחזור לתפריט הקבוע שלי? אני ממש ממש רוצה להוריד את ה-3 ק"ג הללו.........
שלום כרמית, מזל טוב לרגל חתונתך הקרבה. את בטח נורא מתרגשת. כל הכבוד על הקילוגרמים הרבים שהשלת. זה שינוי עצום. לא ברור לי למה את מנסה להגיע דוקא ל-56 ק"ג, אבל ממש לא כדאי לעשות דיאטת כסאח רק כדי להגיע למספר הזה. כי זה בדיוק מה שזה, בסה"כ מספר, שמקבל משמעות שאת יוצקת לתוכו. תמשיכי להתקדם בקצב שלך. עוד קילו או שניים לפני החתונה לא ישנו. בברכה מוניקה קרן