מחפשת דיאטיקנית
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
מחפשת משהי באופן פרטי באזור עמק הירדן
היי חני, מאוד ממולץ הדיאטניות של סטודיו c הטיפול הוא אישי והיא תלווה אותך לאורך כל הדרך, אני אישית השלתי 17 ק"ג ממשקלי הודות לדיאטנית של סטודיו c. בהצלחה
שלום חני, תנסי באתר של ע.ת.י.ד. שהיא עמותת הדיאטניות בישראל. כתובתם: www.atid-eatright.org.il בהצלחה מוניקה קרן