לא מצליחה לרדת במשקל
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
25/04/2007 | 15:13 | מאת: אביגיל
השבוע מלאו לי 37 שנים גובהי 1.57 והמשקל שלי רוב חיי 47 ק"ג. במהלך 8 החודשים האחרונים עליתי 4 ק"ג ואיני מצליחה להוריד אותם. ניסיתי באמצעות האבקה של מעבדות רוקח - עבודה בעיניים, הלך הכסף. כבר חודשים אני בסטודיו סי, אמנם הצרתי היקפים אך במשקל לא ירדתי ורוב בגדי אינם עולים עלי. אני מאמינה שאני אוכלת יותר, איך אפשר להרגיל את הגוף שוב לאכול פחות? הקיץ קרב, אנא עזרו לי
לקריאה נוספת והעמקה
25/04/2007 | 18:14 | מאת: ד"ר שלמה לוי
אביגיל אנא כנסי לאתר שלנו וקראי מעט על הסיבות להשמנה. בחני את עצמך מהם המצבים המובילים אותך לאכול ותגלי שאין ביכולת רוקח פורטה או גורם אחר לגרום לך לרדת במשקל. כדי לרדת במשקל ולשמור עליו יש צורך בזיהוי הסיבות שמובילות אותך לאכילה ומתן פיתרונות לסיבות אלו. לרזות מתחילים מהראש לוא ע"י רוקח פורטה או תרופות. .
26/04/2007 | 10:12 | מאת: דנה
אביגיל, אני ממליצה לך במידה ועוד לא ניסית, לשלב בפעילות שאת עושה בסטודיו C, גם את שיעורי הדינאמי וגם להצטרף לקבוצת ההליכה. אני משתדלת לעשות שיעור דינאמי אחד לפחות בשבוע ולאחרונה היצטרפתי לקבוצת ההליכה ואני ממש מרגישה את השינוי. בעבר (לפני שנה) הייתי אצל הדיאטנית בסניף בדיוק בגלל 5 ק"ג שלא ירדו, היא מאוד עזרה לי, והיום אני פשוט מיישמת את מה שהיא לימדה אותי ושומרת על המשקל.
26/04/2007 | 10:45 | מאת: אביגיל
תודה דנה עם הדינמי לא התחברתי, אני עושה ריצה/הליכה מהבית לאורך חוף הים וזה נותן הרגשה מצויינת אבל שוב נראה לי שזה המזון כי הגוף מתחזק אבל במשקל כלום לא ירד והבגדים מהקיץ לא עולים..... אין לי מושג מה להוריד באוכל, אני מקפידה לא לאכול בערב ואם כן אז סלטים (כמובן שבזמן החגים היה קשה..) - כאילו משהו השתנה בגוף. אם יש לך עוד המלצות אשמח לקבלן.
26/04/2007 | 22:46 | מאת: אמהלה
אביגיל את בתת משקל ואת רוצה עוד לרדת?????
08/05/2007 | 10:40 | מאת: רונית
אם את כבר רשומה בסטודיו C, למה שלא תתייעצי עם הדיאטנית בסניף. היא בטוח תוכל לעזור לך. אני הייתי תקועה עם 5-6 ק"ג שפשוט לא ירדו עד שהגעתי לדיאטנית בסניף שבו אני מתעמלת ובעזרתה ובעזרת התוכנית שהיא התאימה לי ירדתי 8 ק"ג, והיום אני גם מצליחה לשמור על המשקל בלי לסבול וגם נהנית מהתוצאה. כמובן שאני ממשיכה להתעמל בסטודיו C ומשתדלת לשלב גם שיעורי דינאמי יחד עם שיעורי החיטוב.