הקשר בין אי ירידה במשקל לתופעות הורמונליות
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
25/04/2007 | 13:49 | מאת: חן
שלום רב אבקש מידע ענייני ועדכני על הקשר בין אי ירידה במשקל לתופעות הורמונליות- כמו ווסת, ביוץ, גיל הבלות וכו' בתודה חן
26/04/2007 | 17:29 | מאת: מוניקה קרן
שלום חן, השאלה שלך מאוד כללית. אשמח לענות, אם תוכלי להיות יותר ספציפית. חומר על השאלה ששאלת תוכלי למצוא באתר www.infomed.co.il בברכה מוניקה קרן