הורדה של 10 ק"ג- כמה קלוריות לצרוך?
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
שלום אני בת 25, גובהי 178 סמ, עד לפני שנתיים שקלתי 65 קג. אני עושה כ3 פעמים בשבוע כושר. מבנה גוף בינוני -רזה. כיום אני עם 10 ק"ג יותר... כמהה להוריד אותם! כמה קלוריות עלי לצרוך ולאורך איזה זמן ?
שלום שלי, תפריט המכיל 1300-1500 קלוריות, יהיה מתאים עבורך (תלוי כמה את אוכלת היום). קצב הירידה המומלץ הוא 1/2-1 ק"ג לשבוע. בברכה מוניקה קרן
תודה על תשובתך, בניתי לי כעת תפריט עם 1300 קלוריות. אני תוהה - נניח שהכל ילך טוב ושאגיע למשקל הרצוי (אמן!), מה יקרה אז? כמה קלוריות עלי למרוך? השינוי יהיה צריך להיות בהדרגה? האם את 1300 הקלוריות עלי לצרוך עד למשקל הרצוי או שאני אצטרך להוריד עוד קלוריות עם ההמשך? תודה