סימבלטה
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
האם מותר לקחת כדור להרזיה עם סימבלטה
שלום מריאלה: השילוב בין רדוקטיל לסימבלטה לא מומלץ. אם את מחפשת תרופת הרזייה שניתנת לשילוב עם סימבלטה את יכולה לנסות קסניקל. התרופה לא נספגת במחזור הדם ולכן אין בעייה לשלב אותה עם רוב התרופות האחרות. בברכה ד"ר סילבינה מצקין לוי