רדוקטיל וסימבלטה
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
21/01/2008 | 14:57 | מאת: מריאלה
ברצוני לדעת האם ניתן לקחת את הכדור יחד
לקריאה נוספת והעמקה
22/01/2008 | 18:09 | מאת: מוניקה קרן
שלום, למיטב ידיעתי לא ניתן לקחת סימבלטה יחד עם רדוקטיל. (דר' לוי נמצא בחופשה. יתיחס שוב לשאלתך בעוד שבוע) בברכה מוניקה קרן