השמנה יתר
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
רוצה עזרה לדיעטה אני שמנה ולא מצליחה להרזות מה לעשות
שלום ליקי, מה גובהך, גילך ומשקלך? עדי
גובה 167 משקל 150
ניסיתי הכל רק שומרי משקל ממש עזרו לי כבר ירדתי 15 קילו וממשיכה בהצלחה
שלום לך, אני ממליצה לך למצוא מסגרת מקצועית מתאימה עבורך לשינוי אורח חיים וירידה במשקל. זו יכולה להיות מסגרת קבוצתית או פרטנית. בגלל עודף המשקל הגבוה אני ממליצה על מקום/ מרפאה המשלב טיפול ויעוץ תזונתי, יחד עם ליווי רפואי ושינוי התנהגותי- מחשבתי. את מוזמנת לגלוש לאתר שלנו ולהתרשם מהשיטה אצלנו www.drlevy.co.il בברכה מוניקה קרן