לימודי תזונה
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
21/01/2008 | 14:46 | מאת: שרית
אני מאוד מעוניינת להיות דיאטנית וללמוד את הנושא ץכלומר יותר נכון זהו חלום שלי להיות דיאטנית ..אני בת 25 וכל החיים שלי שומרת על אורך חיים בריא ותזונה נכונה.איכן אני יכולה ללמוד את הנושא ולקבל תעודה של דיאטנית
21/01/2008 | 17:42 | מאת: adi
שלום לילך, את יכולה ללמוד בפקולטה לחקלאות ברחובות, במכללת תל חי, או במכללה באריאל. עדי
22/01/2008 | 17:18 | מאת: מוניקה קרן
שלום שרית, קיימים היום 3 מקומות מוכרים ללימודי תזונה כתואר ראשון: 1. הפקולטה לחקלאות ברחובות, האוניברסיטה העברית. 2. מכללת תל חי. 3. מכללת אריאל. בברכה מוניקה קרן