דיאטה
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
18/01/2008 | 22:33 | מאת: מלי
הי אני בת 22 שוקלת כרגע 44 הבעיה שלי זה שבחורף אני תמיד מעלה בסביבות השני קילו המשקל שלי בקיץ הוא 42 בדרך כלל איך אני שומרת על המשקל גם בחורף?
לקריאה נוספת והעמקה
21/01/2008 | 10:09 | מאת: מוניקה קרן
שלום מלי, לא ציינת מה הגובה שלך, אך כנראה שאת רזה מאוד. חלק מתפקידה של רקמת השומן הוא לשמור חום. זו הסיבה שבחורף כשקר כנראה שיש לך תיאבון מוגבר יותר ואת אוכלת יותר, ממה שאת נוהגת לאכול בקיץ. ישנה אפשרות שאולי את גם פעילה פחות ולכן מוציאה פחות אנרגיה. לכן את מעלה את 2 הק"ג הללו, שהולכים כמו שהם באים כשמזג האוויר מתחמם. כדי להימנע מהעליה במשקל, עלייך לשים לב ולבדוק היכן את משנה את אופן האכילה שלך. בברכה מוניקה קרן