רעב בעקבות גלולות ועוד
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
שלום! לאחרונה החלפתי מגלולות של דיאנה 35 ליסמין. בעקבות הגלולות אני מרגישה רעב, ממש רעב. אני יודעת שזה יחלוף בעוד חודש חודשיים, אך אני פוחדת להשמין ( אני גם ככה צריכה לרדת כ-8 קילו ונלחמת להורידם). האם יש לך עצה מה עלי לעשות בכדי להתמודד עם הרעב? (מלבד שתיית מים ושתיה חמה?). שאלה נוספת- אני מעוניינת לקבל פרטים בנוגע למרפאה, אני באמת חושבת שבכדי לרדת במשקל עלי לעבוד גם על הפן הפסיכולוגי ולשנות את חשיבתי בנוגע לאוכל. אשמח לשמוע פרטים על השיטה ועל המרפאה. תודה!
ניתול, 1. תרשמי מה את אוכלת. 2. ספורטץ. 3. ירקות ופירות מקווה שקצת עזרתי
שלום לך, בכדי לשמור על משקלך, אני ממליצה לאכול כמה שיותר מסודר. 5-6 ארוחות קטנות ליום, ארוחה כל שלוש בערך. התפריט צריך להיות מגוון כמובן ולכלול שפע ירקות, מוצרי חלב עד 5%, דגנים (רצוי מלאים), 2-3 מנות פרי ובשרים. להימנע מטיגונים, ולהמעיט בחטיפים וממתקים. לשתות הרבה מים. פעילות גופנית אירובית עוזרת בשמירה על המשקל, מגבירה את ההוצאה הקלורית היומית ומפחיתה רעב. קדימה להתחיל. פרטים על המרפאה תוכלי למצוא באתר www.drlevy.co.il ותוכלי ליצור קשר. את מוזמנת לפנות בטלפון ולהגיע לפגישת הכרות ראשונית חינם. בברכה מוניקה קרן
הייתי בדיוק במצבך, מבינה את התחושה. בהתחלה לקחתי מינס, ולמרות שניסיתי לרדת במשקל קרה הדבר ההפוך ועליתי במשקל. עברתי ליסמין, הרעב המשיך, ולמרות שניסיתי לרדת, פשוט נשארתי באותו משקל. התחלתי לרדת רק שהתחלתי לקחת פמינט. ממליצה לך לא להתייאש, תדבקי בתפריטים בריאים, ובמקרה הכי גרוע תתייעצי עם הרופאה שלך לגבי סוג הגלולה. היא תדע להמליץ לך הכי טוב. בהצלחה!