דיאטה
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
16/01/2008 | 17:38 | מאת: שירן
היי , רציתי לשאול אני בת 23, גובה 167 שוקלת 75 קילוגרמים אני צריכה לעשות דיאטה? ואם כן כמה קילו יש להשיל? ואם אפשר עצות איך להתחיל בכלל
16/01/2008 | 22:59 | מאת: adi
שלום, תלוי איך את מרגישה עם עצמך. לפי חישובי כן יש לך עודף משקל אם כי לא גדול. תתחילי בזה שתרשמי לך כל יום מה את אוכלת ותעסקי בפעילות גופנית. עדי
17/01/2008 | 16:16 | מאת: מוניקה קרן
שלום שירן, את בעודף משקל קל (BMI=26.9?) ומומלץ שתשילי ממשקלך 6-10 ק"ג. עצות להתחלה: לאכול ארוחות מסודורות, בשעות כמה שיותר קבועות. ליד שולחן (לא ליד הטלוויזיה, באוטו, כשאת מדברת בטלפון וכו') לאכול הרבה ירקות. 2-3 מנות פרי ליום. להעדיף דגנים מלאים על פני קמח לבן. לאכול מוצרי חלב עד 5%. לוותר על מזון מטוגן, חטיפים וממתקים. לשתות מים, לפחות 10-12 כוסות ליום. להתחיל לעשות פעילות גופנית. ניתן להתחיל בצעידה 4 פעמים בשבוע, 45 דקות. בברכה מוניקה קרן
25/01/2008 | 19:22 | מאת: אורנה
אני בת 35 וגובההי 144 ומשקלי 68 ואמרו לי שאני שמנה מידי האם תוכלי להדריך אותי או ליעצץ לי אודה לך מאוד