האם שתיית מים לאחר הליכה
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
האם שתיית מים מיד לאחר הליכה (זה אומר שישר איך שאני חוזרת מהליכה אני שותה בערך 4 כוסות מלאים)זה אומר שלא עשיתי כלום בהליכה כאילו זה מבטל את ההליכה ? או שאין לזה שום קשר לאי ירידה במשקל?
שלום, לדעתי אין קשר בין שתיית מים אחרי הליכה לאי ירידה. עדי
שלום, מים הם חסרי קלוריות לחלוטין לכן אין שום דרך שבה הם גורמים להשמנה. חשוב מאוד לשתות לאחר פעילות גופנית. אני ממליצה לך לקחת אתך בקבוק מים ולשתות גם במהלך הפעילות, ולא רק בסופה. כדי לשתות כמה לגימות טובות כל 15 דקות בערך, במשך הפעילות. בברכה מוניקה קרן