לד"ר בבקשה תענו לי חשוב מיואשת
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
15/01/2008 | 12:59 | מאת: אלאנורה
אני בת 30 ויש לי 20 קילו בערך להוריד,אני לא אוכלת הרבה במשך היום, בבוקר מעדן,צהריים מנה חמה במשרד בערב קרקרים וגבינה ובכל זאת לא מצליחה לרדת{ואין לי זמן לפיעילות גופנית}למה אני לא מרזה אני לא אוכלת הרבה? ומה אני צריכה לעשות כדי לרזות? בבקשה תענו לי על שני השאלות אני מיואשת תודה
15/01/2008 | 14:05 | מאת: adi
שלוןם אלאונורה, 1. תרשמי לעצמך כל מה שאת אוכלת. 2. ספורט!!!!!!!!!!!!! תאמיני לי, מוצאים זמן. 3. ירקות. 4. תשתי המון מים. 5. זה תהליך. עדי
15/01/2008 | 14:39 | מאת: adi
אם הייתי רוצה את העצה שלך הייתי פונה אלייך,
15/01/2008 | 19:36 | מאת: מוניקה קרן
שלום אלאנורה, לא ציינת את משקלך וגובהך, כך שקשה לי לתת מספרים. על פניו נראה שאת לא אוכלת הרבה. נשאלת השאלה מה אכלת קודם, לפני שהחלטת לרדת במשקל? האם אכלת יותר מזה? כדי לרדת במשקל צריך לאכול פחות ממה שהגוף רגיל, כדי לגרום לשימוש במאגרי השומן. האם את בטוחה שאת לא אוכלת עוד, מבלי לשים לב? שלוש המלצות לי עבורך: 1. עשי בדיקה לפעילות בלוטת התריס. לעיתים תת פעילות של הבלוטה תגרום לחוסר ירידה במשקל. 2. תפני ליעוץ תזונתי אישי. דיאטנית שתכיר אותך ואת הרגלי האכילה המדויקים שלך, תוכל לבנות תכנית מתאימה עבורך. 3. מצאי זמן לפעילות גופנית. היא מעלה את ההוצאה האנרגטית ומזרזת ירידה במשקל. בברכה מוניקה קרן
16/01/2008 | 16:12 | מאת: ד"ר שלמה לוי
אלאנורה שלום. מאוד קשה לי לדעת מאיזה סיבה אינך יורדת במשקל. יתכן ויש לך בעיה הומונלית, יתכן שאת אוכלת יותר ממה שאת מציינת, יתכן ואת אחרי דיאטת קאסח רצינית וחילוף החומרים נפגע. הדרך להתקדם לטעמי הינה להפגש עם איש מקצוע לעשות ברור מקיף לבצע בדיקות דם. בהצלחה ד"ר לוי