מה עושים עם צהל?!
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
התגייסתי לפני חודשיים והייתי מאוד מרוצה מהמראה שלי, אבל מאז בלי לשים לב ובלי לאכול דברים כמו בורקסים ודברים משמינים אחרים למיניהם עליתי בערך 8 קילו. זה ממש לא הגיוני וזה מדכא אותי בצורה מטורפת.. אני צריכה עצות של עכשיו ומיד איך אני מורידה את ה8 קילו בצורה הטובה ביותר! כאשר כושר לא בא בחשבון כי אין בבסיס מכון.. חשוב לציין שאני באמת מנסה להקפיד, לא טוחנת בלילות לא אוכלת מאפים מיותרים, אז איך לעזאזל אני עולה כל כך הרבה במשקל? קילו בשבוע? הצילווו~
שלום דנוש 1. תרשמי כל מה שאת אוכלת.ץ 2. תעשי הליכות סביב הבסיס. 3. תשתדלי לא לקפוץ לשקם. 4. תשתי המון מים. 5. זה תהליך! עדי
שלום דנה, חשוב לאכול ארוחות מסודרות. אני מבינה שאת משרתת בבסיס סגור ואת אוכל בחדר האוכל, כך שסדר אמור להיות. יחד עם זאת תשימי לב מה את אוכלת וכמה. המטבח הצה"לי עתיר שמן בהרבה מקרים, לכן תבחרי את המנות הלא מטוגנות, אכלי הרבה ירקות, מוצרי חלב עד 5%. ותרי על חטיפים, ממתקים וקינוחים. שתי הרבה מים. עשי צעידה בבסיס. זו פעילות גופנית מצוינת. 5 פעמים בשבוע, 45-60 דקות יעשו עבורך נפלאות. בברכה מוניקה קרן