תזונה בשילוב הפסקת עישון
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
13/01/2008 | 14:12 | מאת: גילת
שלום אבקש את עצתכם. למעשה מחודש יולי אני משתדלת לאכול בצורה מסודרת בשילוב אימון גופני, ואכן ירדתי בסביבות 8 ק"ג לא בצורה דרסטית. בנוסף בשבועיים האחרונים הפסקתי לעשן והחשק לנשנש התעורר, שמתי לב שכבר בזמן זה עליתי במשקל. HELP מה לעשות כדי לשמור על הקילוגרמים שירדתי. קשה לרדת אך מאוד קל לעלות ממתינה לתשובתכם בתודה מראש
13/01/2008 | 23:46 | מאת: adi
שלוםם גילת, תרשמי כל מה שאת אוכלת ותצאי לספורט. עדי
14/01/2008 | 10:02 | מאת: מוניקה קרן
שלום גילת, זה מצוין שהפסקת לעשן. כל הכבוד! עישון מעלה את חילוף החומרים של הגוף, כלומר אדם מעשן שורף יותר קלוריות מאדם שאינו מעשן. לכן הפסקת עישון, מורידה את הההוצאה האנרגטית שלך, ולכן אם את אוכלת אותו דבר את עולה מעט במשקל. זו עליה קטנה, אך מאוד לא נעימה, אם עבדת מאוד קשה כדי להשיל את הקילוגרמים. מה שכדאי לעשות, זה להגביר את הפעילות הגופנית. כך את מגדילה את ההוצאה הקלורית, וגם תורמת לבריאותך. פעילות גופנית גם תורמת לתחושה טובה, אפילו של אופוריה, ומסייעת לירידה במשקל. בנוסף כמובן, להקפיד על מה שאוכלים. להמשיך להצמד לתפריט שעל פיו אכלת עד כה, או לעקרונות שקבעת לעצמך. ניתן לנסות להתגבר על הרצון לנשנש ע"י לעיסת מסטיק, סוכריות ללא סוכר, או להכין לעצמך ירקות חתוכים. בברכה מוניקה קרן