שאלה קטנה וחשובה......
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
11/01/2008 | 16:00 | מאת: נילי ....
יש לי שתישאלות אליכם מומחים: 1. רציתי לישאולהאם הפסקת שתייה מתוקה ממש תשפיע על המישקל שלי? כ"נל אכילת ארוחת בוקר כ"נל אכילת מתוקים .? 2. האם פעילות גופנית -הליכה במשך כשעה תשפיע על המשקל שלי .. פעילות יום יומית?
11/01/2008 | 17:20 | מאת: adi
שלום נילי, 1. כן, את עלולה לעלות במשקל. 2. כן, היא מסייעת לירידה במשקל. עדי
11/01/2008 | 18:20 | מאת: מוניקה קרן
שלום נילי, אם את מפסיקה לשתות שתייה מתוקה ולאכול ממתקים, ועד כה צרכת אותם באופן קבוע, ואינך מכניסה משהו לתפריט במקומם, כלומר למשל במקום לשתות מיץ תשתי מים, שאינם מכילים קלוריות, תרדי במשקל. ארוחת בוקר בד"כ משפיעה על התנהלות האכילה במשך היום. אצל רוב האנשים, אכילת ארוחת בוקר, גורמת לאכילה מסודרת יותר במשך היום, מבלי לרכז את האכילה לארוחה עד שתיים מאוד גדולות וגם זה מסייע לרדת במשקל. פעילות גופנית מעלה את ההוצאה האנרגטית היומית, ואם ממשיכים לאכול את אותה כמות קלוריות, אז תהיה ירידה הדרגתית במשקל. בברכה מוניקה קרן