שאלה מוזרה בנושא קלוריות
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
09/01/2008 | 19:59 | מאת: איריס
שלום, חברה שלי פנתה אליי בבקשה לסייע לה לבדוק האם הבריום אותו שותים במהלך שיקוף בריום מכיל קלוריות. אשמח מאוד אם ניתן יהיה להפנותי למקום בו אוכל לחפש תשובה לשאלה מוזרה זו. תודה, איריס.
לקריאה נוספת והעמקה
12/01/2008 | 17:05 | מאת: ד"ר סילבינה מצקין לוי
שלום איריס: הבריום נועד לשמש כחומר ניגוד במהלך צילום או שיקוף, כאשר מדובר בבדיקה של מערכת העיכול הבריום נכנס דרך הפה בבליעה וכך הוא משקף את מערכת העיכול, הוא כלל לא נספג ברמת המעי ולכן אין לו סגולות תזונתיות. בברכה ד"ר סילבינה מצקין לוי