דיאטה מתאימה לשחלות פוליציסטיות
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
אני בת 29 ללא ילדים ולא מתכננת כרגע הריון. לפי US שנעשה לי יש לי שחלות פוליצסטיות. אני סובלת מדילול שיער בעיקר בחלק הקדמי, מפצעים בסנטר, ממחזורים לא סדירים וכן מעודף משקל- למרות שאני רוב הזמן בדיאטה אני לא מצליחה לרדת במשקל. מה הרכבי המזון המומלצים על מנת שאוכל לרדת במשקל ולהפחית את הסימפוטמים הנ"ל ? תודה
לקריאה נוספת והעמקה
שלום רותם, עודף משקל היא אחד הסימפטומים של תסמונת השחלות הפוליצסטיות. מומלץ מאוד לרדת במשקל, כי לרוב זה משפר את התמונה ההורמונלית, ובהמשך משפר את הסיכויים להכנס להריון. כדאי לנסות דיאטה המופחתת בפחמימות. אני ממליצה לך לפנות ליעוץ תזונתי פרטני. לעיתים יש מקום גם לטיפול תרופתי (תלוי גם ברמת עודף המשקל). בברכה מוניקה קרן